Wij hebben onze badkamer, wc en keuken laten verbouwen door Walter. Hij heeft fantastisch werk afgeleverd en is een hele prettige man in de omgang!Linda uit Middelburg
Wij zijn heel erg tevreden over het eindresultaat van onze badkamer en toiletruimte. Voor wat kleine misverstanden werd in overleg met Walter altijd een passende oplossing gevonden. De werkzaamheden waren binnen de vooraf afgesproken tijd afgerond en dat was voor ons erg belangrijk ivm verhuur van de woning.Karin uit Kamperland
De opdracht is uitgevoerd volgens afspraak. De tussentijdse vragen vanuit de Klussenier zijn direct beantwoord in een oplossings gerichte situatie. Bij aflevering enkele punten conform afspraak uitgevoerd. De praktijk kan anders zijn dan de papieren aangeven, dan gaat het erom dat de uitvoerende de klant begrijpt. Hier heeft Walter ook gevoel voor wat hem kenmerkt.Harry uit Drunen
Onze eerste kennismaking met De Klussenier is ons goed bevallen. Afspraken waren duidelijk en werden goed uitgevoerd.
Mogelijk is het niet uitgesloten dat we in de toekomst nogmaals beroep zouden doen op De Klussenier. Indit geval Walter broekhuizen. Met vriendelijke groet, Atie en Cees Roth.Cees uit Goes
Prima vakmanE uit Middelburg
Voor het opstellen van de offerte is Walter langs geweest en na schriftelijke offerte is telefonisch nog een toelichting gegeven.
Tijdens het uitvoeren van de opdracht werden we zeer regelmatig op de hoogte gehouden middels foto’s. Zowel de badkamer als de nieuwe kozijnen zijn snel en vakkundig geplaatst. Nette en professionele Klussenier.Eric uit Barendrecht
Lijkt me een vakman en betrouwbaarMargo uit Middelburg
Prima vakman met vriendelijke persoonlijkheid.J. uit Terneuzen
Gewerkt op zaterdagmorgen onder tijdsdruk. Niet alle werkzaamheden uitgevoerd volgens eerste afspraak (4 maanden geleden), door ons akkoord bevonden. Prive moest die middag nog een belangrijke afspraak/beslissing worden genomen.J. uit Middelburg
Een snel en goed werkende klusser die weet wat hij moet doen. Hij is vriendelijk en goed meedenkend. Voor mijn vrouw en mij iemand die we vaker zullen benaderen voor toekomstige projecten.Marco uit Oost-Souburg
Degelijk, Betrouwbaar. Gezellig.Lenie uit Oost-Souburg
Goed! Ik ben heel blij met de mooie overkapping met kattenren!F. uit Vlissingen
Goed. Werkt netjes, is vakkundig. Zou zeker weer met hem in zee gaan.H uit Vlissingen
Prima, contact en werkzaamheden naar volle tevredenheid!Jochem uit Grijpskerke
Prima service, vakman eerste klas.
Zeer tevreden over zijn werkA uit Vlissingen